Aan de hand van een controle op de administratie door een inspectie-instelling wordt bepaald of uw werknemers het juiste loon krijgen en of uw bedrijf voldoet aan de normen. Als de controle positief is verlopen wordt uw onderneming opgenomen in het register op www.paychecked.nl. In het register kunnen opdrachtgevers uw onderneming terugvinden en kunnen zij zien tot wanneer uw keurmerk geldig is.
Voor het behalen van het PayChecked-keurmerk dient de onderneming de aanmeldprocedure als volgt te volgen:
– Aanmelden bij een inspectie-instelling
– Aanmelden bij PayChecked
– Controle door de inspectie-instelling
– Bij een positieve resultaat komt uw onderneming in het register van PayChecked
Alvorens wij de aanmelding kunnen doen dient de onderneming te voldoen aan de volgende voorwaarden:
– Uw bedrijf staat ingeschreven bij de KvK;
– Er dient minimaal 1 personeel in dienst te zijn, uitbetaald en hierover ook de aangifte loonheffingen is ingediend en betaald;
– Uw onderneming moet een NIWO-vergunning hebben.
© 2024 CD Tax B.V.